Forum 1st Regiment of Strike Forces Strona G│ˇwna 1st Regiment of Strike Forces
Forum poÂwiŕcone klubie ASG z Miŕdzylesia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Chcialam zeb ktos polecil mi komsetyczke dobra w Warszawie g

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1st Regiment of Strike Forces Strona G│ˇwna -> News'y
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:43, 05 Kwi 2014    Temat postu: Chcialam zeb ktos polecil mi komsetyczke dobra w Warszawie g

Ja mam akurat tak wspania┼é─ů GIN,┼╝e nie trzeba jej niczego sugierowa─ç typu a mo┼╝e takie badania czy takie Ju┼╝ przy pierwszej wizycie,na drugi dzie┼ä zlaci┼éa mi badania hormon├│w,
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy┼Ť chodzi┼éam do tego salonu, pami─Ötam, ┼╝e tam pracowa┼éy 2 fryzjerki (Asia i Marcelina). Powiedzia┼é te┼╝, ┼╝e za oko┼éo miesi─ůc powinno si─Ö wszystko uregulowa─ç z moj─ů wag─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hehehehe cyrkowe? [link widoczny dla zalogowanych] Niezrozumiale to napisałam
I jeszcze jest Cepan, tez dobry. jesli chodzi o mnie to watpie zeby to bylo tylko od spania na tej rece bo dretwiala mi przez jakis czas a teraz od pol roku ani razu a napewno nieraz spalam na rece czy nodze a mimo to nie zdretwily mi a wtedy to prawie co noc. W sumie mo┼╝na je┼Ť─ç wszystko, ry┼╝ jest syc─ůcy. Bede miala wycinan─ů ca┼é─ů tarczyce. tego si─Ö pozby─ç [link widoczny dla zalogowanych]
Witam! Pisze bo tez mialam torbiele. TAK i nauka jest besplatna pozdro po ktoryms tam razie jak mialam 17 lat i naprawde przegial przynoszac mi ogromnego krzyzaka powiedzialam ze pojde do psychiatry na drogie leczenie a potem wyprowadze sie z domu. To spr├│bowa┼éabym te cwieczenia kt├│re Ty robisz.Bardzo prosze i pozdrawiam!!! Zmy┼éam wi─Öc lakier do paznokci i okaza┼éo sie, ┼╝e dos┼éownie CA┼üY paznokie─ç jest pod spodem zalany krwi─ů. U mnie lipa znowu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie lekcewaz sprawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ju┼╝ b─Ödziesz wiedzia┼éa co i jak z tym cywilnym (czyli jak ju┼╝ z┼éo┼╝ysz pozew) , to wtedy dopiero mo┼╝esz my┼Ťle─ç o ko┼Ťcielnym. bo podobno jak cos jest nie tak to odrazu dzwonia .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety to prawda ze juz lato przed nami ;-( .. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko m─ůdre i odpowiedzialne podejscie do sprawy pomoze ul┼╝yc nam w tym jak i w wielu innych niepotrzebnych problemach.
co robić.??? SÓL, PIEPRZ, SELER, PIETRUSZKA, BULION LUB JAKAŚ OSTRA PRZYPRAWA. no nic wiec nie marudze........ [kwiatuszek] Chciałabym wiedziec czy można zwlekac kilka dni z rozpoczęciem jego 'brania'. [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam Daniela z carlo Biani na Waweskiej. Usuwaj─ůc osady z z─Öb├│w, w szczeg├│lno┼Ťci z trudno dost─Öpnych miejsc, do kt├│rych nie zawsze mo┼╝emy dosta─ç si─Ö szczoteczk─ů, przeciwdzia┼éamy rozwojowi szkodliwych bakterii. wale sie przy waszych odpisach uuu aaa uuuu Trudno, taka wola Boga i tak b─Ödzie. Wiec prosze, aby ta osoba wymyslila sobie jakiegos bardziej osobistego nicka i wypowiadala sie z perspektywy wlasnej osoby, nie korzystajac z cudzych nazw, niepotrzebnie wprowadzajac ludzi w blad i robila niepotrzebne zamieszanie. 13zl 0,5kg. Drugi dzie┼ä:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ciężkostrawne potrawy tydzien przed jem z reguły warzywa i owoce oraz odtłuszczone jogurty

I potem miałam na około czerwone...
[link widoczny dla zalogowanych]
Na jakich kosmetykach pracuj─ů w tym Q10? a ja naturalne mam jasny br─ůz, ale ju┼╝ z p├│┼é roku farbuj─Ö na winn┼╝ czerwie┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gdy zakladasz rybaczki [link widoczny dla zalogowanych] NIKUSIA!!!!!!!!!!!
Waga mi spadla do 79,2 na dzien dzisiejszy, czyli rowne 5 kilo Glodowke chce utrzymac 21 dni, wiec jeszcze roche przedemna. strasznie mi przykro...trzymaj sie.pozdrawiam. Moim zdaniem bardzo dobr─ů ofert─Ö kurs├│w ma Diamond Cosmetics. Fotoodm┼éadzanie jest rewelacyjnym zabiegiem, jestem ju┼╝ po czterech wizytach i moja sk├│ra znacznie si─Ö poprawi┼éa jest wyg┼éadzona, j─Ödrniejsza, zmniejszy┼éy mni si─Ö tez przebarwienia, polecam wam Salon Cosmeticline na Lubuskiej we Wroc┼éawiu teraz maj─ů jeszcze promocj─Ö ja robi─Ö sam─ů twarz i p┼éac─Ö 89z┼é a normalnie kosztuje 300 z┼é! wzi─Ö┼éam sprawe w swoje r─Öce i kupi┼éam wiele od┼╝ywek, i dalej ten sam problem kupi┼éam nawet head& schoulders przeciw wypadaniu w┼éos├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i czekam na odpowied┼║. No wiec kupi┼éam p┼éaszczy czarny, jak juz mowi┼éam sztruksowy, do kolan, kilka guzik├│w i przewiazywany paseczkiem ... Ameryka Pd nie miesza sie w zadne konflikty swiatowe, nie ma nic wspolnego z arabskimi terrorystami, wiec maja oni stosunek obojetny do wszelakich Arabow i muzulmanow. po urodzeniu c├│rki nosze rozmiar 40, niektorych firm 42 oczywi┼Ťcie sie odchudzam, ale musze w cos si─Ö ubierac chyba powolutku do przodu..Wciaz nie pracuje, wlasciwie to juz nawet nie szukam pracy. ereska w ciagu dnia sprzatam,gotuje i siedze przy kompie.Czasami jakies zakupyi jakis spacer.Zbyt duzo czasu na myslenie o bzdurach,ktore sama sobie wymyslam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bylo jojo,jak zaczelam folgowac po zerwaniu z nalogiem palenia to mnie przybylo
[link widoczny dla zalogowanych]
To, mo┼╝e teraz ja i moja historia...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ostatnia proba [link widoczny dla zalogowanych] DO KAROLINY I INNYCH PAŃ.
PUPA, Zara... dam zna─ç jak sie czuje do zobaczonka p├│┼║niej Por├│wnuj─ůc cen─Ö (razem z lakierowaniem z─Öb├│w- 150z┼é) do skuteczno┼Ťci dosz┼éam do wniosku, ┼╝e niepr─Ödko si─Ö znowu skusz─Ö. JETHON!), robionego wlasnie w MODEL - MED. ─ćwiczenia na brzuch, brzuszki i masa┼╝e . [link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe kto ukrywa sie pod nickiem Beauty w Polsce ? Ja zrzuci┼éam 2 \\c├│┼╝ wi─Öcej- p├│┼║niej waga spada ok. Najlepszego! pospolit─ů ......... Daj sobie szanse i powiedz mu o wszystkim!! Radzi┼ébym to \zrobi─ç niezwlocznie!!! Good Site!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:47, 05 Kwi 2014    Temat postu: wszystko skonczylo sie dobrze,choc przy porodzie i rozwarciu

Jurksztowicz Stan pogody
[link widoczny dla zalogowanych]
Izabelle25 - ja wprawdzie nie F tylko D, ale i tak kupienie dobrego stanowi problem... Powiedzia┼é mi, ┼╝e w jego praktyce nie zdarzy┼éo si─Ö to ani razu, po drugie - nie mamy wy┼╝u demograficznego i w sierpniu nie maj─ů bardzo wielu pacjentek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wrecz niewyobrazalne ilosci wszelkich pokarmow. [link widoczny dla zalogowanych] Przetraszyłam się ze to jakis wylew albo co.
A wynik awidnosci dosta┼éam wczoraj, bo laboratorium nie wyda┼éo mi wczesniej (pewnie mieli ba┼éagan). Powodzenia wszystkim Najkr├│tszy okres g┼éod├│wki, aby organizm m├│g┼é przestawi─ç si─Ö na od┼╝ywianie wewn─Ötrzne, spali─ç odpady i na nowo ustawi─ç swoje funkcje, okre┼Ťla si─Ö na nie mniej jak 10 dni. o! A ja z powodu kolejnej \awarii\ nie wyszlam z domu Jak sie zacznie cos psuc, to nie ma konca. [link widoczny dla zalogowanych]
Zmniejsz dawk─Ö do p├│┼é tabletki na wiecz├│r przed snem. prosze pomozcie ! rozumiem jak si─Ö czujesz, mnie towarzysz─ů takie same uczucia, choc chyba przepe┼énia mnie jeszcze rado┼Ťc na wie┼Ť─ç o tym, ze wyrok juz zapad┼é- nie wiem jaki? mia┼éa tak kt├│ra┼Ť? 02-011 Warszawa Ok to nie przeszkadzam pozdrawiam!!! m├│j wpis si─Ö nie doda┼é wrr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw mia┼éam problem z rodzicami a teraz z moj─ů wag─ů..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze jakis specjalista?
[link widoczny dla zalogowanych]
Heavy - 1h - beigam godzine dziennie Dlatego te badania s─ů tak istotne poniewa┼╝ nawet gdy oka┼╝e si─Ö, ┼╝e jest infekcja to mo┼╝na to leczy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

fakt ... [link widoczny dla zalogowanych] 2.
Mia┼éam przez wakacj─Ö w─ůtpliw─ů przyjemno┼Ť─ç mieszka─ç z Nim na sta┼╝owej parafii. Ja jestem. Niewiem czy mam sie smiac czy plakac... Bo przecie┼╝ g w a ┼é t jest spraw─ů niewyobra┼╝alnie pod┼é─ů, ale s┼éowo nie obsceniczne wszak. wielkie rozczarowanie. [link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co wiem, to musisz miec juz zalatwiona prace i kontrakt w USA, potem majac ta wize musisz pracowac u tego pracodawcy, nie mozesz zmieniac. Tam gdzie rodzi┼éam ja, nastawiaj─ů si─Ö na cc, ale np kole┼╝anka (w innym szpitalu) m─Öczy┼éa si─Ö 30 godzin i jak ju┼╝ nie by┼éo l─ůdu, to zrobili cc. Witam Doradzam czern, lekkie pantofelki z zamszu lub aksamitu Kolejna c├│rka Moniki Mrozowskiej ma nazywac si─Ö Jagoda Wieczorem przyjmowa┼éam odwiedziny siedz─ůc na ┼é├│┼╝ku i nawet si─Ö nie opieraj─ůc i przemierza┼éam szpitalny korytarz- oczywi┼Ťcie z eskort─ů , bo cz┼éowiek jest jednak bardzo s┼éaby. My┼Ťl─Ö, ┼╝e w stlu ,,do cioci na imieniny,, b─Ödzie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3.
[link widoczny dla zalogowanych]
macie namiary na jakiegos naprawde pozadnwego chirurga w warszaiwe??? czy kto┼Ť z was mia┼é sprawe o uniewa┼╝nienie w warszawie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Iza. [link widoczny dla zalogowanych] i widza twoja zupelna niekonsekwencje, jesli chcesz przeprowadzac glodowke to nie zmniejszasz ilosci klaorii lecz przestajesz jesc niektore produkty, robisz to co jest w zaleceniach.
Mam pytanko, czy kto┼Ť z was odbywa┼é praktyk─Ö zawodow─ů na rzeczoznawc─Ö maj─ůtkowego w Stowarzyszeniu Przedsi─Öbiorczo┼Ťci w Nieruchomo┼Ťciach (SPWN) w Warszawie? Mamy wsp├│lnych znajomych a raczej s─ů to znajomi m─Ö┼╝a. I masz racj─Ö erotyki s─ů fajniejsze. ubierz to, w czym czujesz sie dobrze wtedy twoje zachowanie bedzie swobodne i naturalne, przez co bedziesz wygladac promiennie Wy┼Ťwietla mi si─Ö strona z linkami sponsorowanymi i nic wi─Öcej. [link widoczny dla zalogowanych]
Mozna robic na samych sokach ,ale nie dlugo gdzies do 5 dni. A z toba jak? Ile trwa┼éy, mniej wi─Öcej jakie by┼éy to bran┼╝e, czy dostawa┼éa┼Ť jakie┼Ť wynagrodzenie...? A na koniec miesi─ůca siedz─ů po nocach, ┼╝eby zamkn─ů─ç miesi─ůc? Nie chc─Ö robi─ç awantur,scen itp.alepolubownie nie wchodzi w gr─Ö! Josg Groban, You are loved Jestem 3 dni po operacji.Rano w pi─ůtek operacja w szpitalu w Nowej Soli a w sobot─Ö by┼éam w domu[jeden dzie┼ä pobytu w szpitalu].Czuj─Ö si─Ö rewelacyjnie.Dziewczyny,nie b├│jcie si─Ö.Nie mam dren├│w,szwy nie ci─ůgn─ů,mo┼╝na to prze┼╝y─ç.Bior─Ö hormony i zobacz─Ö co z wag─ů.Operowa┼é mnie dr Czy┼╝ak.Brawo i dzi─Ökuj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro wracaj─ů domownicy, ciekawe jak zareaguj─ů na zmiany i na wie┼Ť─ç, ┼╝e nie tkn─Ö wielkiego obiadu, kt├│ry im szykuj─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼é z 8cm ┼Ťrednicy, gr├│be odnu┼╝a ! la1rry rozbawiles(as ) mnie !!!naprawde, jestes chyba spokrewniony z szefami.Mam wrazenie ze ja ciezko charuje na wyplaty przedstawicieli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w┼éa┼Ťnie jestem po moim pierwszym razie ┼Ťledz─Ö to forum od kilku tygodni i si─Ö zastanawia┼éam czy to zrobi─ç czy nie.. [link widoczny dla zalogowanych] A zupe┼énie co innego s┼éysze─ç o tym, a zupe┼énie co innego odczu─ç to wszystko.
Czy piaskowanie i skaling niszcz─ů szkliwo na z─Öbach ? Boze jakiegos wtedy szalu dostalam wybieglam z domku i sie darlam jak oszalala a dodam ze mialam juz z 15 lat. Co za┼Ť si─Ö tyczy przyniesienia wlasnych szczepionek; Kiedy zeszla opuchlizna wygl─ůda┼éam jak ZOMBI,zapadni─Öte oczodo┼éy ale tu cisza [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] / pozdrawiam!!! ciekawe, czy w og├│le kto┼Ť si─Ö podejmie dred├│w odj─Öcia Wkurzaj─ů mnie podczas jedzenia, bo odchodz─ů od sto┼éu, ┼╝─ůdaj─ů natychmiast np kanapki, picia itd. dzieki temu forum przetrwalam najgorsza noc w moim zyciu. Pozdr├│wka nie mo┼╝na p┼éaci─ç kart─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafi┼éam na fajn─ů terapeutk─Ö od uzale┼╝nie┼ä, i mia┼éam wra┼╝enie, ┼╝e j─ů wkurzam tym marudzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No mo┼╝e mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero rado┼Ťci ┼╝ycia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna rado┼Ť─ç, zero sztuczno┼Ťci...a przedwczoraj jad┼éam przepyszn─ů jagni─Öcink─Ö, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:57, 05 Kwi 2014    Temat postu: Nie oczekujmy cud├│w.

Poszukuje fryzjerki,Doroty,ktora pracowala dluzszy czas w salonie Gracja na Nowos─ůdeckiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] z g├│ry dzi─Öki za jakiekolwiek propozycje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kt├│ra z was rodzi┼éa na Zamenhofa w Bia┼éymstoku? [link widoczny dla zalogowanych] 1 dzie┼ä postu 2 dzie┼ä na owocach i warzywach, bo nie dam rady tak bez jedzenia zupe┼énie...s┼éaba jestem ale trudno...chyba g┼éod├│wki takie d┼éu┼╝sze to nie dla mnie, przestawi─Ö si─Ö na zdrowe ┼╝ywienie to b─Ödzie lepsze ni┼╝ m─Öczarnia i s┼éabo┼Ť─ç cia┼éa...widz─Ö tylko jedn─ů popraw─Ö od ostatniego postu, ┼╝e nie boli mnie g┼éowa, poza tym nic...ide co┼Ť zje┼Ť─ç...┼╝egnam Was, to koniec mojej przygody z g┼éod├│wkami...pozdrawiam
Nie licz─Ö na du┼╝o...wa┼╝ne by obcowa─ç z prawem,w swoim zawodzie ...jak w jaki┼Ť korporacjach m.in.. nadal leza i wcale nie mam na nie ochoty, SZOK zobaczymy co dalej Pos┼éucha┼éam jej. czesc... Niegdy, przenigdy nie wierzyl w zadne koktaile, tabletki z ananasem, herbatki i napoje a od kilku lat spieram sie z nadwaga. [link widoczny dla zalogowanych]
Co do Przybylskiej. JAK CZESNIE CIE OBUDZILI ZEBY CIE PRZYGOTOWAC DO OPERACJI? zrobilam badania na tarczyce i sie okazalao, ze mam niedoczynnosc tarczycy przy ktorej jednym z objawow moze byc bezsennosc. w 2005 mialam miec operacje ale z powodu mlodego wieku odwiodl mnie od tego pewien profesor i do tej pory dobiera mi idpowiednia dawke hormonow, lecz ja zastanawiam sie nadal nad operacja, moze po operacji moja jakosc zycia sie poprawi- skopncza sie co dwu miesieczne kucia do badan(tsh) i wizyty u profesorka.napiszcie jak u was zdrowko po operacji? Ja jestem z pokolenia gdzie nie bylo fast foodow, poza plackami ziemniaczanymi i ryba smazona w glebokim tluszczu, nad morzem . konieczno┼Ťc posiadania pewnych zasob├│w finansowych, kt├│re musz─ů by─ç zamro┼╝one na koncie na dow├│d, ┼╝e jestem w stanie si─Ö utrzyma─ç jaki┼Ť czas). witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam ja nie przejmuje sie już żadnymi doniesieniami jakie to szwiństwo szkodliwe, bo spróbowałam na sobie i muszę przyznać że jest naprawde dobrze!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakie┼Ť mi┼ée do┼Ťwiadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przecie┼╝ jedna z jego c├│rek by┼éa baletnic─ů, no i przynajmniej jego c├│rki s─ů ┼éadne [link widoczny dla zalogowanych] On byl wielce zaskoczony,ze mi tego nie usunieto, bo przeciez torbiel ogromna.
W moim przypadku pomys┼é ze ┼Ťcis┼é─ů diet─ů odpad┼é ju┼╝ na samym pocz─ůtku, bo po prostu nie lubi─Ö si─Ö katowa─ç i w pewien spos├│b ogranicza─ç Na regularne wizyty w SPA z kolei mnie nie sta─ç. Pytania nie byly jakies straszliwie trudne (wiedza ogolna z zakresu informatyki, georgrafii, polityki, logiki itp) ale oczywiscie mnie przydybali na ustnym, bom studiowala politologie hihihi no i zaczelo sie aha niestety ze sportem jest u mnie ci─Ö┼╝ko, brak mobilizacji i troch─Ö czasu. To tak troche off-topic. Ma,m wew. [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie bardziej przera┼╝a┼éa od talii waga dziewczyn, kt├│re przy moim wzro┼Ťcie wa┼╝─ů po 53, 54 kg i twierdz─ůych, ┼╝e nie s─ů chude. Te ktore sa w powszechnym obiegu zawieraja duzo b┼é─Öd├│w logicznych i sa bardzo ogolne. 3 jako czlowiek, jako pracownik, jako zona? Czyta┼éam ┼╝e co niekt├│ra ma problem z wk┼éadaniem tego wi─Öc ja proponuj─Ö po prostu nie moczy─ç zadnej tabletki bo to bez sensu jaka┼Ť papka tylko po prostu wod─ů namoczy─ç pochw─Ö i palec kt├│rym to wk┼éadacie, najlepiej zaraz po kompieli i problemu ┼╝adnego nie b─Ödzie. Mozesz sobie zrobic salatke :salata,troche cebuli,pomidor,ser mazarela (swiezy) albo troche fety i pare oliwek. Krokiety s─ů rewelacyjne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz pozosta┼éa tylko sucho┼Ť─ç w ustach, pozosta┼ée objawy znikn─Ö┼éy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do kurcze [link widoczny dla zalogowanych] On jak tutaj by┼é to kupi┼é sobie smalec ze skwarkami, piwo, ┼Ťledzie w puszce, koszulk─Ö ┼╗ywca albo Tyskie ( nie pami─Ötam).
z gory dziekuje i pzdr groszek_a jezeli szczypie cie przy siusianiu to albo masz podrazoniona pochwe i pochwa cie szczypie... W sylwestra nagra┼éam sobie \ Zatrute pi├│ro\ , ale dopiro wczoraj go obejrza┼éam , oczywi┼Ťcie g┼é├│wny bohater to pisarz , ale mnie bardzij przyci─ůgn─ů┼é , m┼éody , przystojny ksi─ůdz , kt├│r to zakocha┼é si─Ö w Magdalenie , kiedy ona umar┼éa on abrdzo cierpia┼é i leczy┼é si─Ö w zak┼éadzie dla umys┼éowo chorych , wiem , ┼╝e to tylko fikcja filmowa , ale ona pozwala wierzy─ç , ┼╝e zdarzaj─ů si─Ö spe┼énione uczucia mi─Ödzy ksi─Ödzem a zwyczajn─ů kobiet─ů. zw┼éaszcza w nocy, ale ostatnio czuj─Ö to te┼╝ w ci─ůgu dnia. [link widoczny dla zalogowanych]
sylwetka Steczkowskiej tylko w─ůt┼éa i s┼éaba, a mocno podkr─ů┼╝one oczy te┼╝nie bior─ů si─Ö zupe┼énie bez powodu mam pytanie, czy sa dziewczyny ktore daja rade 1 godz na steperze??? Pytaj─ůc my┼Ťla┼éem ze ┼Ťwiat zawala mi sie pod nogami by┼éo naprawde ci─Özko ale sam sie zdziwi┼éem kiedy wypowiedzia┼éem czy dostane gumow─ů gruszke do lewatywy? Kiedy juz zapyta┼éem okaza┼éo si─Ö ┼╝e nie ma gumowej gruszki i niczego s┼éu┼╝─ůcego do lewatywy, trafi┼éem dopiero w 4 aptece z rz─Ödu. K : D┼éugo si─Ö zastanawia┼éam czy zdecydowa─ç si─Ö i pojecha─ç do polecanej przez was Cleopatry - p.Moniki. Co do fryzjera to raz poszlam na odbarwienie i kolor, podciecie i zaplacilam 60euro, no ale podobalo mi sie, potem poszlam znow, za tylko kolor i podciecie zaplacilam znow 60euro i zrobila mi takie grube paski, ze brrrr, dlatego musze szukac innych fryzjerow, a cena jest tragiczna ewentualnie z przodu przyciac krociutko!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
bo podobno jak cos jest nie tak to odrazu dzwonia . ---
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Santana - GRATULACJE!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Uczciwie zarabiac pieniadze?
Kasiu>> dzis doznwilem do 2 klinik i najbardziej czeg nielubie to tych starych pielegniarek ktore sama rozmowa ci zniechecaja do wszytskiego ;/ to tak w 1szej powiediznao mi zebym wyslal zdjecia sowjich blizn no chyba i lekarz je objerzy i steridzi co tzreba zastosowac w a 2giej stere babsko nawet niemiało pojecia co to jest i ze u nich takie cos sie przerowadza ehh i wez takich trzymaj w klinice;/ mam w piatek dozwnic i rozmwiac z chirurgami i tak zorbie. schody do nieba led zeppelin Byłam w szpitalu na operacji i wycieli. Prosze o wiecej odpowiedzi! porażka [link widoczny dla zalogowanych]
Biegam z kolezankami, musimy zrzucic kilka zbednych kilogramow! nie w polskim sklepie tylko u Hindusa, ktorzy maja polskei produkty prawie wszedzie , piwa najwiecej. Nie denerwuje mnie to,ze ludzie cos tam mowia, sama mowie ,ze mam szwabka ,wazne jest to,ze jestem z nim szczesliwa od kilku lat,mamy dzieci i ze przy nim czuje sie naprawde bardzo bezpiecznie,kocham mojego ufoludka wybieram si─Ö na kurs do gabriela w lutym napisze pare slow jak bylo jak wroce pr├│┼╝na dyskusja... Wstydzi sie tego strasznie. hej mam pytanko 3 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1st Regiment of Strike Forces Strona G│ˇwna -> News'y Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin