Forum 1st Regiment of Strike Forces Strona G│ˇwna 1st Regiment of Strike Forces
Forum poÂwiŕcone klubie ASG z Miŕdzylesia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

...a ja poprostu polecam swoje makija┼╝e we Wroclawiu i ok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1st Regiment of Strike Forces Strona G│ˇwna -> News'y
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 1:32, 09 Kwi 2014    Temat postu: ...a ja poprostu polecam swoje makija┼╝e we Wroclawiu i ok

Mam nadzieje ze ktoras jeszcze cos opowie
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Ulla:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ninjaa, robi─Ö w laboratorium prywatnym wi─Öc nie musz─Ö mie─ç skierowania na te badania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli to ze on ma teraz zakaz to nie jest dozywotnio, jesli kiedys bedzie w stanie udowodnic ze juz nie mam uzaleznienia do rodziny i umie stworzyc nowa rodzine to zakaz w kosciele mu cofna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A i od urodzenia mam kr─Öcone w┼éosy blond...Swojego czasu chodzi┼éam w intensywnie czerwonym odcieniu i wcale nie zepsu┼éo Mi to w┼éos├│w ani skr─Ötu...Niestety zachcia┼éo Mi si─Ö wr├│ci─ç do blondu i ka┼╝dy doradza┼é Mi co innego wi─Öc w chwili irytacji u┼╝y┼éam dw├│ch rozja┼Ťniaczy,spali┼éam tylko wlosy i mam pomara┼äczowe.. [link widoczny dla zalogowanych] 661-196-484 PILNE!
- schudn─ů─ç zawsze mo┼╝na (oczywi┼Ťcie maj─ůc odpowiedni─ů wiedz─Ö nikt tego g┼éod├│wkowo nie uczyni), a zdrowia szkoda na takie co┼Ť. Polecam wiecej cierpliowsci!! na pewno takich co nie weidz─ů czy zaczyna 6 W jest wi─Öcej..... To nie jest ┼╝aden wynik! Angela_75 [link widoczny dla zalogowanych]
Witam! a jak masz jaki┼Ť kompleks to zg┼éo┼Ť si─Ö do psychologa albo do urz─Ödu miasta i zmie┼ä sobie imie bo pewnie sama masz pora┼╝kowe imie skoro ukrywarz je pod jakim┼Ť ┼╝a┼éosnym pse┼édonimie Nie jest to jakie┼Ť straszne, Zabieg nie boli, tylko po┼║niej troch─Ö, ale pomagaj─ů leki przeciwb├│lowe. witam dziewczyny! musia┼éam reszt─Ö zedrze─ç i zamalowa─ç czarnym lakierem do paznokci oczywi┼Ťcie wygl─ůda┼éo to s┼éabo. wcale nie dziwie sie kobietom ktore w takich sytuacjach maja kachankow. [link widoczny dla zalogowanych]
Takie milio szpileczek od ┼Ťrodka.
Fakt nie jest rozowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak mo┼╝e by─ç tak, ┼╝e przyzwyczai si─Ö do jednego rodzaju stymulacji i w przysz┼éo┼Ťci b─Ödzie mia┼éa problem z osi─ůgni─Öciem orgazmu podczas stosunku.
[link widoczny dla zalogowanych]

tatiana mnie si─Ö nie chce je┼Ť─ç, na razie nie, zobaczymy
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam 16 lat. Mi lekarz powiedział ze mam sie nieprzesilac, odpoczywac, i patrzec na telewizor.
I w ogole przestan bredzic, bo to, o czym piszesz, czytalam juz wiele razy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeciez nie jest powiedziane, ┼╝e masz wyschn─ů─ç na wi├│r
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mog─Ö pom├│c przytrzyma─ç, ┼╝eby wam tak nie ci─ů┼╝y┼éo! [link widoczny dla zalogowanych] ßáő
pozdrawiam Bylam ostatnio u ginekologa i dostalam antybiotyk doustny Kefleks, i tabletki dopochwowe Gynalin i Nystatyne.. przeczyta┼éam ten w─ůtek i my┼Ťl─Ö sobie, ┼╝e w bardzo ┼éatwy spos├│b mog─Ö Wam pom├│c . Ale to chyba nierealne ... - uzupelnienie 30zl [link widoczny dla zalogowanych]
JE┼ÜLI NIE CHCE ISC DO LEKARZ BO NIEKT├ôRZY FACECI TAK MAJ─ä TO NIECH SMARUJE SI─ś MASCI─ä [link widoczny dla zalogowanych] Tak to moja pierwsza g┼éod├│wka, je┼Ťli bed─Ö czu─ç ┼╝e nie dam rady to przestan─Ö. Regine Trzymam kciuki dziewczyny i czekam razem z Wami, buziaki dla Was Mi┼éo┼Ť─ç nie mo┼╝e d┼éugo istnie─ç bez wymiaru sprawiedliwo┼Ťci. dzieki RoooXana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam do Ciebie pro┼Ťb─Ö:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jedz orzech├│w w ci─ůgu 2 pierwszych tygodni, zabronione s─ů te┼╝ warzywa str─ůczkowe. Pewno je┼Ťli nie znajde kogo┼Ť to sie wybiore po recepte
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moim problemem jest też depresja lub rys depresyjny (jak zwał tak zwał).
a ja mam pytanie????
Słuchajcie, ten orbitrek, ktorego ja kupilam, normalnie tez kosztuje ok 1000zł...
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie za mnie kciuki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

p├│ki co masz blizn─Ö (kt├│ra tak w og├│le naprawd─Ö szczerze Ci pisz─Ö nie wygl─ůda tak ┼║le jak Ci si─Ö wydaje!) ale ju┼╝ nied┼éugo zaczniesz sw├│j plan ┼╝eby polepszy─ç jej wygl─ůd. [link widoczny dla zalogowanych] Mia┼éa wtedy d┼éugie w┼éosy w rudnym kolorze.
po aplikacji oraz dzisiaj rano nic nie swedzialo i nie szczypalo wiec chyba ok. Bo wszyscy mnie strasz─ů ┼╝e b─Ödzie koszmarnie... Mam tak─ů znajom─ů kt├│ra od jakiego┼Ť roku pr├│buje pozby─ç si─Ö ok 10 kg ... na maila wysy┼éam zdj─Öcia mojego autorstwa, najlepszym potwierdzeniem moich umiej─Ötno┼Ťci jest grono sta┼éych klientek To moje drugie dziecko, ale tak jakbym uczy┼éa si─Ö wszystkiego od nowa. [link widoczny dla zalogowanych]
te kolorowe sa ok ale ciemna jest bardziej uniwersalna, no i mniej z ni─ů klopotow w praniu NAjladniejsza- pierwsza z czterech (mi─Ö┼Ťniaki) Laida fajne wra┼╝enia w kinie, ja mam w domu 3D i powiem ┼╝e lubi─Ö ogl─ůda─ç, dziewczyny maja tak─ů bajk─Ö o ┼╝├│┼éwiku, tez im si─Ö podoba , ale niezbyt d┼éugo, bo te okulary im spadaja. zawsze agnieszka maci─ůg nie ma pi─Ökniejszej od niej, i my┼Ťle kt├│ra jeszcze i nie ma .przybylska jak na reklamie pomalowana a tak zwyk┼éa przeci─Ötna bez przesady I CO DZIEWCZYNY??Zacz─Ö┼éa juz ktora┼Ť z was kurs???jestem ciekawa czy dobry i czy warto????ja osobiscie musz─Ö jeszcze troche poczekac(tymczasowo jestem nieobecna w polsce),ale juz sie nie moge doczekac!nie wiem czy juz o tym pisa┼éam ,ale znalaz┼éam dobry idnywidualny kurs w koszalinie-to dla zainteresowanych z okolic! By┼éam na tej diecie 10 lat temu i schud┼éam pi─Öknie i d┼éugo utrzymywa┼éam t─Ö wag─Ö. Ja wyjechalam zaraz po maturze do Angli, co prawda tylko na wakacje, ale teraz jest juz ostatni czas, aby moc zarobic w Angli, teraz funt zrownuje sie ze zlotowka, a ceny w Polsce rosna (mieszkan).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi mi bardziej o to czy jest dobrym fachowcem a nie czy jest miły.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nasza Aziu na badania jedzie.
Napisze dużo bo znam ten problem dosyć długo...
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Zainteresowanej 223344:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tymianek zalej wrz─ůc─ů wod─ů, a po 5 minutach przeced┼║ przez sitko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak spyta┼éam si─Ö czy mo┼╝e by─ç gorzej powiedzia┼éa ┼╝e nie i mam teraz codziennie na godzin─Ö zakleja─ç oko zdrowe by trenowa─ç chore i po 4 miesi─ůcach przyj┼Ťc na kontrol─Ö. nie ukrywam jednak ze marze o lsniacych sprezystych i zdrowych lokach.
Witam, ja id─Ö na operacj─Ö usuni─Öcia mi─Ö┼Ťniak├│w i macicy 18 kwietnia, m├│j gin stwierdzi┼é ┼╝e moja macica wygl─ůda jak worek z katoflami (mi─Ö┼Ťniakami).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ciekawa ta zupka.

do marta_w19 [link widoczny dla zalogowanych] Anabelka,jak na razie nic nie robi─Ö, bo nie mam czasu.
Juz dodaje : To zabieg ktory usuwa problem - a nie zapobiega dalszemu osadzaniu kamienia. Dony┼Ťlam si─Ö ┼╝e u ┼éonia? Chcia┼éabym zeby i u mnie waga tak spad┼éa jak i u Ciebie po tych tabletkach. Marianno ,jak gra┼é Nole to si─Ö dar┼éam co jaki┼Ť czas a┼╝ mnie m─ů┼╝ uspokaja┼é [link widoczny dla zalogowanych]
Odpowiadam r├│wnie┼╝ na SMS. Co nas nie zabije to nas wzmocni! P.S By┼éam dzi┼Ť u dentysty Prosze!!! Seria bada┼ä, kilka rozm├│w z lekarzem, z anestezjologiem, z pacjentkami. Czekam i pozdrawiam!!!!!! Oj Misha ┼╝eby┼Ť wiedzia┼éa jak ja sie denerwuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz podaje Wam adres, pod ktorym znajdziecie moj oszpecony brzuch.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1st Regiment of Strike Forces Strona G│ˇwna -> News'y Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin